Oferta szkoleniowa
2019-05-28

Cykl szkoleń Akademia Pozytywnej Komunikacji

2019-05-10

Zapraszamy Państwa na cykl szkoleń Akademia Pozytywnej Komunikacji-czyli jak budować zaufanie klienta i skutecznie sprzedawać.
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców i osób na co dzień zajmujących się sprzedażą.

Czego uczy Akademia Pozytywnej Komunikacji?

  • W bardzo łagodny i asertywny sposób osiągać swoje cele sprzedażowe. Łagodnie, ale niezwykle skutecznie i precyzyjnie
  • Nauczymy Cię budować wartość dla swoich klientów, więc będą Ci płacili z radością większe stawki.Przejdziemy razem przez różne wyzwania przedsiębiorcy i najtrudniejsze momenty sprzedaży.
  • Zrozumiesz istotę negocjacji i poznasz kluczowe czynniki sukcesu najlepszych negocjatorów
  • Przećwiczymy na POLIGONIE wszystkie najważniejsze techniki. Na POLIGONIE, czyli w bezpiecznej przestrzeni Sali szkoleniowej, tak, by w realnym życiu, w podobnych sytuacjach, pozbyć się stresu i działać perfekcyjnie.


Co konkretnie w Akademii?

Dzień 1
Komunikacja z klientem i techniki rozmów handlowych

  • Pozytywna komunikacja – jak budować przekazy do klientów, pracowników, otoczenia
  • Jak zbudować wartość produktu – praktyczna nauka pisania mądrych ofert
  • Dlaczego klient u Ciebie kupuje – teoria straty i co z niej wynika
  • Zadawanie pytań – największa broń w arsenale negocjatora
  • Aktywne słuchanie i bariery w słuchaniu – testy „jakim uchem słuchasz”, praktyczne rady jak słuchać by usłyszeć
  • Umawianie spotkań handlowych – co mówić, by nie narażać się na ciągłe odmowy
  • Zbijanie obiekcji klienta – jak przekonać klienta do swojej oferty
  • Zamykanie sprzedaży – jak mądrze przejść przez najbardziej stresujący element rozmowy handlowej
  • POLIGON rozmów handlowych.

    Dzień 2
    Negocjacje biznesowe
  • Jak nie przegrać negocjacji, zanim się zaczną – błędy poznawcze, heurystyki
  • Przygotowanie do negocjacji – szara eminencja negocjacji
  • Techniki psychomanipulacji – jak bronić się przed manipulacjami klientów
  • Asertywność – jak zachować swoją przestrzeń, nikogo nie urażając
  • Techniki badania potrzeb klienta – czego mój klient naprawdę potrzebuje
  • Grupy interesów w firmie– o czyje interesy walczy Twój klient
  • POLIGON strategii i taktyk negocjacyjnych.

    Dzień 3
    Wyzwania przedsiębiorcy
  • Zarządzanie czasem – jak mądrze rozdzielać swój czas
  • Reklamacje – Załatw reklamację i pozostań z klientem w dobrych relacjach
  • Konflikty – jak zarządzać konfliktami w swojej firmie
  • Delegowanie zadań – 6 poziomów delegowania zadań dla pracowników
  • Typologia klienta – poznaj siebie, poznasz klienta – testy osobowości i przełożenie ich na klientów
  • Mowa ciała – co mówimy, gdy nic nie mówimy.
  • Przygotowanie do wystąpień publicznych – archetypy mówcy, budowanie wystąpienia publicznego
  • Nauka osób dorosłych – w jaki sposób przekazywać ważne treści, by uczestnicy chcieli je stosować.
  • POILIGON wystąpień publicznych.


Trenerzy prowadzący:
Katarzyna Wielocha- uczy, jak budować firmę opartą na wartościach i nigdy nie negocjować cen
Sama jest przedsiębiorcą i przez wiele lat zarządzała dużymi firmami. Zna się na tej robocie.
Dzisiaj pracuje z biznesem i wykorzystując swoje doświadczenie, szkoli firmy, które chcą lepiej wykorzystywać swój potencjał i zarabiać więcej.


Małgorzata Mączyńska –właściciel akademii językowej, wieloletni nauczyciel języka angielskiego w placówkach publicznych i prywatnych. Zna cienie i blaski zarówno  pracy na etacie jak i tej na własnych zasadach. Wykorzystuje swoje talenty i umiejętności do poznania potrzeb klienta oraz budowania zespołu.

Akademia organizowana jest we współpracy z Izbą Przemysłowo Handlową Ziemi Radomskiej w siedzibie Izby w Radomiu przy ul. Rwańkiej 7.

Cena szkolenia za trzy dni szkoleniowe to jedynie 997 zł.

Cena dla Ambasadorów Akademii to 797 zł.

Istnieje możliwość wzięcia udziału tylko w wybranym dniu szkoleniowym w cenie: 350 zł./jeden dzień szkoleniowy.

Cena dla Ambasadorów-275 zł./jeden dzień szkoleniowy.

Cena szkolenia zawiera: lunch, serwis kawowy. I całą wiedzą od praktyków:-)

Przy trzech osobach z firmy udzielamy 10% rabatu!
Terminy to trzy kolejne wtorki w godzinach 9.00 – 14.30 w siedzibie Izby przy ul. Rwańkiej 7.


Terminy warsztatów:
28.05.2019
04.06.2019
11.06.2019

Osoby zainteresowane prosimy o potwierdzanie chęci uczestnictwa w szkoleniu do dnia 27 maja br. , tel 48 384 56 60; izba@radomskibiznes.pl

Zapraszamy!!!

 

Przeczytaj również

Śniadanie z HR
2019-05-24

V Śniadanie z HR „ Mediacja – sposobem na rozwiązywanie konfliktów”

2019-05-07
Izba Przemysłowo-Handlowa Ziemi Radomskiej i  Randstad Polska sp. z o.o. zapraszają na  V Śniadanie z HR  „ Mediacja – sposobem na rozwiązywanie konfliktów” w dniu 24 maja 2019 r w Hotelu Restauracji Nihil Novi w Radomiu Rynek 3.W programie:8.45 – 9.00 – Rejestracja gości – poranna kawa...
Podziel się
Copyright (c) 2017 by Izba Przemysłowo-Handlowa Ziemi Radomskiej