UWAGA: zmiana miejsca szkolenia!!!
Szkolenie odbędzie się w Hotelu Nihil Novi przy ul. Rynek 3, sala kolumnowa.
Zapraszamy na szkolenie warsztatowe "Przestań gadać i zacznij słuchać".
Jest to szkolenie pilotażowe dla programu Akademia Pozytywnej Komunikacji Czyli jak budować zaufanie klienta i skutecznie sprzedawać.
„Prawdziwy negocjator nigdy nie negocjuje cen” – Czy to zdanie może być prawdziwe? A jeśli założyć, że tak, to czy można się tego nauczyć?
Tak, to prawda. I tak, można się tego nauczyć.
Nowoczesna komunikacja to najlepszy i najtańszy sposób wyprzedzenia firm konkurencyjnych.
Zapraszamy na praktyczne szkolenie, które daje wiedzę i umiejętności, do wykorzystania natychmiast. Poznasz mechanizmy i narzędzia, które wykorzystasz nie tylko z klientami, ale również w rozmowach z pracownikami, urzędnikiem z ZUSu, czy własną żoną.
Moduł 1
Sprzedaż transakcyjna
Pokażemy dwa modele sprzedażowe i rekomendację do stosowania jednego z nich w praktyce. Moduł, który uczy właściwego, otwartego podejścia do klienta. Zaufanie to „centrum” sprzedaży na rynkach o wysokiej konkurencyjności. Zbuduj zaufanie, a nie będziesz negocjował cen.
Moduł 2
Mechanizm akceptacji
W tym module zrozumiesz w jak wielu sytuacjach atakujesz klienta i jakie mechanizmy obronne w nim uruchamiasz. Zobaczysz, jak można przestać sabotować własną sprzedaż i uniknąć wielu nieświadomych pułapek.
Moduł 3
Komunikacja w sytuacji trudnej
Nie zawsze wszystko idzie, tak jakbyśmy chcieli, w tym module nauczysz się jak oznajmić, że towar się spóźni, a reklamacja nie zostanie uwzględniona. Mimo, że sytuacja jest trudna, pokażemy Ci jak pozostać dalej w dobrych relacjach z klientem.
Moduł 4
Negocjacje, a komunikacja.
Jak się wygrywa negocjacje budując relacje. Kilka prostych mechanizmów do wykorzystania w każdej rozmowie z klientem i własną żoną czy mężem.
Dodatkowo tylko dla AMBASADORÓW
Moduł 5
Kreatywna wymiana myśli
To moduł współpracy, gdzie bardzo liczymy na Twoją opinię. Tworzymy Akademię Pozytywnej Komunikacji, która ma być odpowiedzią na autentyczne problemy przedsiębiorców. Pomóż nam ją stworzyć. To również korzyść dla Ciebie.
Szkolenie wykorzystuje doświadczenia nauki i biznesu z dziedziny komunikacji, negocjacji, sprzedaży, zarządzania konfliktem i zarządzania kryzysowego. Te wszystkie działy, w których mamy ogromne doświadczenie zostały zebrane i stworzyliśmy szkolenie, które w niezwykle praktyczny sposób uczy KOMUNIKACJI, czyli podstawowej kompetencji niezbędnej do skutecznej sprzedaży.
1. Nauczysz się identyfikować mechanizmy odpowiadające za działania osób agresywnych
Dzięki temu będziesz wiedział, jak rozmawiać z klientem, który jest do Ciebie nastawiony wrogo lub agresywnie. Poprzez zrozumienie mechanizmów, sam unikniesz komunikacji antagonizującej, dzięki temu Twoi klienci nie będą czuli się atakowani i będą z Tobą bardziej swobodnie rozmawiać.
2. Poznasz modele sprzedażowe
Zrozumiesz i przećwiczysz nowoczesny model sprzedaży, będziesz potrafił zdiagnozować sprzedaż tzw. neandertalską i wyeliminujesz jej elementy ze swojego scenariusza rozmów z klientem. Odkryjesz własne błędy i zwiększysz skuteczność zamknięcia sprzedaży.
3. Nauczysz się budować zaufanie klienta
Poznasz obszary i filary budowania relacji z klientami. Jeśli będziesz rozwiązywał prawdziwe problemy klienta, bardzo rzadko Twój klient będzie szukał ofert konkurencyjnych i negocjował z Tobą ceny. Będzie Ci po prostu ufał. Dzięki takiej fundamentalnej zmianie sposobu prowadzenia rozmów, znacząco zwiększy się marżowość Twojej sprzedaży.
4. 5. Twój klient będzie sam sobie sprzedawał
Kiedy pozwolisz klientowi zbudować swoją ofertę, będzie mocno przywiązany do tego rozwiązania. Będzie go bronił przed innymi, jak swojego stanowiska. Twój klient będzie Twoim największym ambasadorem.
Warsztaty organizowane są we współpracy z Izbą Przemysłowo Handlową Ziemi Radomskiej w siedzibie Izby w Radomiu przy ul. Rwańkiej 7.
Cena szkolenia za moduły 1 do 4 to koszt 267 zł netto.
Mamy też dla Ciebie propozycję współpracy. Zostań AMBASADOREM AKADEMII POZYTYWNEJ KOMUNIKACJI i zapłać za szkolenie jedynie 197 zł netto.
Skąd taka atrakcyjna cena?
Nie, to nie jest promocja. Tak wartościowe szkolenie jest w tak preferencyjnej cenie, ponieważ jest to szkolenie pilotażowe do Akademii Pozytywnej Komunikacji.
Chcemy, aby byli Państwo również autorami późniejszego kursu Akademia Pozytywnej Komunikacji i pomogli nam Państwo w stworzeniu najbardziej potrzebnych treści na to szkolenie. Potrzebujemy Państwa opinii na temat szkolenia pilotażowego i naszych propozycji do Akademii
To transparentna propozycja współpracy, gdzie możecie Państwo zakupić szkolenie w bardzo atrakcyjnej cenie w zamian za wymianę myśli w ostatnim module szkolenia i wypełnieniu później krótkiej ankiety (około 10 minut)
Każdy AMBASADOR Akademii będzie mógł w niej uczestniczyć na specjalnych warunkach.
Szkolenie odbędzie się w dniu 2 kwietnia 2019 r. w godz. 9.00-14.00 w sali szkoleniowej Izby Przemysłowo-Handlowej Ziemi Radomskiej przy ul. Rwańskiej 7.
Zapisy i szczegóły pod numerem telefonu 48 384 56 60, izba@radomskibiznes.pl. Zgłoszenia przyjmujemy do 27 marca br.